שיחה גלויה: רחל בולטון מספרת על שני אחיה שנפטרו

חיה ספיר No Comments on שיחה גלויה: רחל בולטון מספרת על שני אחיה שנפטרו

כמדי שבוע בתכנית עניין משפחתי, משוחחת הגברת רחל פסטג עם רחל בולטון, מפתחת שיטת תעצומות, על אתגרי החיים | השבוע שיתפה בולטון בסיפורים על קשריה הטובים על אף הדעות השונות עם שני אחיה שנפטרו אחד אחרי השני

7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמידי יום ראשון בתכנית 'עניין משפחתי' משוחחת רחל פסטג עם רחל בולטון, מפתחת שיטת 'תעצומות' – כלים לשינוי בחיים, והשבוע שיתפה בולטון בקשרים הטובים עם אחיה שנפטרו, על אף שדעותיהם היו רחוקות זו מזו.

בפתח התכנית פסטג ניחמה את בולטון על פטירתם של אחותה ואחיה שנפטרו בסמוך: "הייתה לי וליעל העורכת את הזכות לבוא לנחם אותך על אחיך אבנר שנפטר בדיוק שסיימתם את השלושים על אחותך. הרגשתי סוג של הקלה שיכולנו לפחות הפעם לבוא לנחם אותך לאחר שבשבעה על אחותך חלית בדלקת ריאות ולא יכולנו לבוא, נשמח לשמוע ממך כמה מילים על האחים שלך שנפטרו" אמרה רחל.

בולטון שיתפה: "למרות שדעותינו היו רחוקות נורא, היה לנו ערבות מאד גדולה אחד לשני בתור אחים, אחיי הם מאד שמאלניים בדעותיהם ואני הייתי ועדיין מאד רחוקה מדעותיהם כשחזרתי בתשובה. למרות הפער הגדול הייתה לנו אהבה וערבות הדדית, אני זוכרת שכשהייתי מאושפזת, אחותי הייתה באה כל בוקר במשך עשרה חודשים להיות איתי מספר שעות בבוקר, וכך היה בעוד הרבה מקרים" סיפרה בולטון.

האזינו לשיחה המלאה:



0 תגובות